Høgås Alpinsenter info

Åpningstider

Lørdag og søndag 11.00 – 16.00

Ukedager:18.00 – 21.00

Se egne åpningstider i påsken

Priser

Kveldskort kr. 150

Dagskort kr. 200

Årskort medlemmer: kr. 1.600, andre kr. 1.900

Barn under 8 år gratis når de kjører med hjelm, og er ifølge med en betalende voksen.

Vi har bankterminal og tar kontanter, både i heis og kiosk.

Medlemskap i Alpingruppa

Årskort for medlemmer av Botne skiklubb kr 1600, årskort for ikke medlemmer kr 1900. Innmelding kan gjør på min idrett eller Botne skiklubb sine hjemmesider. Det vil også være innmeldingsblanketter i bakken. Hvis man kjøper årskort til full pris vil man få refusjon når man viser kvittering på betalt medlemskontingent i ettertid.

Varmestue og kiosk

Høgåsbakken har kiosk med mange sitteplasser.

Her har vi rimelige priser og hyggelig betening

Adkomst

Bakken ligger på Hynnås i Holmestrand med avkjøring fra Hvittingfossveien. Gate adresse Høgåsveien 31, 3089 Holmestrand

Kommer en E-18 er det greiest å kjøre av på Grelland og ta Hvittingfossveien mot Gullhaug og Holmestrand sentrum. Vis hensyn ved innkjøring til parkeringsplassen